《第三屆九龍城書節》歡迎你!

由Roundtable Community、香港當代文化中心、MaD創不同及香港兆基創意書院合辦的《第三屆九龍城書節》將於2011年12月3日至4日,假香港兆基創意書院舉行,一年一度,豈能錯過?

今年九龍城書節的主題為「自主生活」。在危機處處的世界裡、全球化的洪流中,個人生活越益不由自主;我們如何找尋永續、健康、有尊嚴、有質素的自主生活?需要大家交流經驗,一同嘗試。

逾二十個書商、一百個地攤、二十個講座及工作坊,以及多個表演、展覽及電影放映,均濃縮在兩天的九龍城書節中,務必令你在濃厚的文化和創意氛圍下喘不過氣來!今年更繼續設有兒童遊戲室,一家大細均可無憂無慮參與書展!

2012年1月17日星期二

媒體報導(九): 新報 2011-12-07

新報 2011-12-07
C07 娛樂消閒 By 陳超

爆汁牛肉餅 Hit爆九龍城
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

招牌菜100強 plus 食通港九新界各區招牌菜
為食成性的翅女,今年特別聯同幾位朋友仔參加「第3屆九龍城書節」,一齊合租書節地攤,又賣舊書又賣D.I.Y.飾物又賣自家製曲奇,朝11晚9,雖然好攰,但不少人都對翅女做的曲奇讚不絕口,翅女當然開心死啦!阿穌見地攤做得成功,特別拉埋剛收工的翅女到附近的九龍城開餐,諗住一邊飲飲食食、一邊同翅女商量未來的地攤大計,實行一齊殺出一條血路!
牛肉餅皮薄多汁 羊腩不羶不韌
來到九龍城,條條街都是食街,左一間火鍋店、右一間泰國菜館,看得人眼花繚亂,翅女亦不禁大呼:「食乜好?食乜好?食乜好?」
「你稍安毋躁。嗱,咪到囉!清真牛肉館呀,全九龍城有邊個唔識佢呀!咪講咁多,入去坐坐」,阿穌一馬當先,二話不說就衝入店子,翅女當然不執輸,以「豹速」尾隨阿穌其後。
翅女坐低睇睇餐牌,便問:「我都知呢間牛肉館好出名呀,但其實佢唔少菜式都同一般中式小菜冇乜分別,究竟佢有乜咁特別?」
「因為係伊斯蘭教嘛,唔食豬肉之外,其他肉類如牛肉、羊肉咁,都要唸過經先可以食㗎,咁麻煩,你話香港有幾多間會做?而且,佢哋價錢合理,所以好受街坊、遊客歡迎,你睇九龍城咁多泰國菜館佢都可以殺出條血路就知啦」,說話期間,即有人進來order外賣「牛肉餅」,證明阿穌所言非虛。
趁阿穌說話,翅女已經急不及待挾起剛上桌的「牛肉餅」:「嘩!爆汁!好熱!但好好味呀!餅皮夠薄,而且牛肉中間加入咗少少菜脯調味,味道比較天然,唔會一咪死鹹,非常有層次,唔怪得蔡佬成日推介佢啦,佢今日嚟唔到就真係可惜喇……」
「嚟嚟嚟,仲有呢個『咖喱羊腩』都一定要試,羊腩唔羶不在講,個咖喱以唔少香料烹調,香味濃之餘,辣味仲相當有層次」,阿穌一手拎起連骨羊腩就食。
翅女亦好識食:「係?咁就要嚟多兩個白飯撈咖喱喇!呀唔該,兩個『靚仔』!」
食客真心話
睇完上次招牌菜100強介紹西灣河金記冰室,真係令小弟好有衝動去試下,因為喺舊區長大關係,對於兒時食開嘅嘢真係特別有感覺,先唔講食物質素,就係保留至今嘅舊裝修,我已經覺得可以一試啦!何況冰室食嘅差極我估都有個譜。
我個人理解,冰室同茶餐廳係兩種唔同嘅地方,茶餐廳係有炒嘢,可以一家大細開飯;但冰室頂多都只係食通粉麵包之類,論份量唔係正餐咁多。就係因為咁,佢先有種俾人嘆茶嘅感覺,所以特別啱我。
我對奶茶有啲要求,而聽講呢間嘢啲奶茶係飲得過,所以我就叫咗個餐試下佢哋啲手勢。我叫咗個甲餐,裏面煎蛋多士同火腿通粉,蛋煎得唔錯,個樣都算靚仔。而多士亦烘得好脆口,加上牛油,真係幾香脆幾好食。但個通粉就唔多掂囉,浸到發晒,不過呢點都算係冰室嘅通病,意粉通粉都係淥定再放湯,等如煮咗兩次,有乜可能唔發呢。講番杯奶茶,用嘅係厚身奶茶杯,感覺係正宗冰室,聞落好香奶茶味,入口香濃,質感滑溜,飲完嘴唇上面好似有層薄膜咁,咁就証明奶同茶嘅比例正確,我絕對會因為呢杯奶茶再返轉頭。不過金記亦有要檢討嘅地方,就係地方衛生問題,我想嚟歎茶,但真係坐得唔多自在,食物好都要環境正至得嘛!但如果你係故意想啲人食完快啲走嘅話,咁就冇計啦!
陳超
評分:★★★★★
咖喱羊腩
‧以多種香料煮成的咖喱,跟一般咖喱比較,不會死鹹死辣,反而極具香味,惹味非常。
評分:★★★★★
雞肉雲吞 ‧雲吞同樣皮薄餡靚,湯汁亦熬得入味。
評分:★★★★★
嫩雞燴麵 ‧雞粒嫩滑、菜粒爽口,甚有份量,一碗已經足夠兩人享用。
評分:★★★★★
牛肉餅‧牛肉餅煎得金黃可口,適宜熱呼呼時吃,爆出來的汁特別鮮味。
清真牛肉館地址:九龍城龍崗道1號電話:2382 2822
逢周三、六刊登 讀者報料熱線:p.lau@hkdailynews.com.hk

沒有留言:

發佈留言